دانلود پشت صحنه های بازی فوق العاده زیبای World of Warcraft Cataclysm
نوشته شده توسط : محمد

World of Warcraft Cataclysm نام جدیدترین نسخه عرضه شده برای بازی معروف و پرطرفدار World of Warcraft می باشد. برای این قسمت از این بازی خرج های هنگفتی صورت گرفته و مدیریت های بسیار زیادی به بازی افزوده شده است. در این مطلب ، سعی بر آن است تا بر پشت صحنه های این بازی معروف و محبوب و همچنین تریلر ها و مصاحبه با افراد سازنده بازی پرداخته شود. این برنامه بیش از ۱ ساعت می باشد و بیشتر نکات تکنیکی و مشکلاتی که در ایجاد بازی وجود داشته را بررسی می کند ، با سازندگان بازی صحبت هایی در مورد ساختار فنی بازی شده ، تریلرهایی از بازی برای معرفی بیشتر بازی عرضه می شوند و … . شما از هم اکنون می توانید این دی وی دی بی نظیر را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی |

|کاربران عزیز دقت داشته باشید که پشت صحنه های بازی می باشد ! با خود بازی اشتباه نگیرید|

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rapidshare

دانلود پارت ۲ :     Rapidshare 

دانلود پارت ۳ :     Rapidshare 

دانلود پارت ۴ :     Rapidshare

دانلود پارت ۵ :     Rapidshare 

دانلود پارت ۶ :     Rapidshare  

دانلود پارت ۷ :     Rapidshare  

 پسورد: www.downloadha.com




:: موضوعات مرتبط: تصویری , مستند , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود World of Warcraft Cataclysm , دانلود با لینک مستقیم wow cataclysm , دانلود بازی World of Warcraft Cataclysm , دانلود دی وی دی تریلیر بازی World of Warcraft Cataclysm , دانلود رایگان wow cataclysm , دانلود رایگان مستقیم World of Warcraft Cataclysm , دانلود رایگان پشت صحنه بازی World of Warcraft Cataclysm , دانلود مراحل تولید بازی World of Warcraft Cataclysm , دانلود پشت صحنه های World of Warcraft Cataclysm , دانلود کیفیت DVD پشت صحنه های بازی World of Warcraft Cataclysm ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: